Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 22, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Powiększenie” poprawia wyniki TVP 3

Średnia widownia programu publicystycznego ”Powiększenie” w TVP 3 wyniosła po trzech pierwszych odcinkach 649 tys. osób, a udział w rynku 3,91 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

W ub.r. to samo pasmo miało 551 tys. widzów, a udział w rynku 3,48 proc. Program jest nadawany w poniedziałki w godz. 20.50-21.25. Prowadzą go publicysta ”Wprost” Igor Janke i Piotr Ciacek, ekspert z firmy badawczej MillwardBrown SMG/KRC. Przed każdym odcinkiem są przeprowadzane badania (fokusowe i ilościowe) dotyczące wybranego tematu. Ich wyniki są potem omawiane w studiu.

(RUT, 22.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.