Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział:

Dodano: Styczeń 07, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

CD-Action kwartalnikiem, PC Format kończy z drukiem

GTEM SA, do którego nalezą magazyny komputerowe CD-Action i PC Format, podjął decyzję o zmianie zasad ich funkcjonowania. Stoją za nim niepokojące wzrosty ceny papieru i druku na całym świecie.

Jak poinformował Dawid "Spikain" Bojarski, redaktor naczelny "CD-Action", od najbliższego numeru 02/2022 "CD-Action" stanie się kwartalnikiem. Dotychczas magazyn trafiał do czytelników co miesiąc. Od następnego numeru, który ukaże się w kwietniu, magazyn będzie posiadał wyższą cenę, większą objętność i lepszy papier. "Odmienione CD-Action tworzyć będzie ten sam zespół redakcyjny, ale w porozumieniu z czytelnikami wprowadzone zostaną nowe rodzaje treści – inne niż te w przebudowanym ostatnio serwisie cdaction.pl" napisał w oświadczeniu Bojarski.

GMET SA podjęło również decyzję o zaprzestaniu druku "PC Formatu". Redakcja ma skupić się rozwoju swojej działalności w internecie - m.in. rozbudowie oficjalnego kanału YouTube i pracy nad nową stroną, która ma niedługo ujrzeć światło dzienne. 

"Cztery tygodnie temu musieliśmy podnieść cenę ze względu na absurdalne tempo, w jakim rosną koszty papieru. To tempo ostatecznie zaskoczyło i nas samych, bo od tamtej pory pojawiła się kolejna podwyżka – i kolejne wieści, że będzie jeszcze gorzej" czytamy w oświadczeniu Bojarskigo, który dodał, że kolejnym powodem takiej decyzji jest też inflacja, z którą mierzymy się w Polsce.

«Już przerabialiśmy w CD-Action kurczenie się i cięcie kosztów – i wiemy, że nie prowadzą do niczego dobrego. Nie chcemy obcinać magazynu, uszczuplać składu redakcyjnego, rezygnować z korekty ani kombinować z „podobnym, ale gorszym i tańszym papierem”.» dokończył naczelny najstarszego pisma growego w Polsce.

Przypomnijmy, że w 2020 roku "CD-Action" było bliskie zakończenia istnienia. Wtedy o zamknięciu magazynu zdecydowało Wydawnictwo Bauer, które ostatecznie sprzedało prawa do marki GMET SA, do którego należy również agencja gamingowa Fantasyexpo.

KAP

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.