Barbara Radziwilska dyrektorem sprzedaży specjalnej w biurze reklamy TVN-u
21.11.2006, 09:25
Barbara Radziwilska, która odpowiada za zakup i planowanie mediów w koncernie Procter & Gamble, będzie dyrektorem sprzedaży specjalnej w biurze reklamy TVN-u (Grupa ITI).
To nowe stanowisko w biurze reklamy TVN-u. Radziwilska, która rozpocznie pracę z początkiem grudnia, będzie się zajmowała niestandardowymi formami komunikacji marketingowej – od sponsoringu po komunikację z wykorzystaniem nowych technologii. Będzie pracowała dla wszystkich kanałów Grupy ITI. W Procter & Gamble Radziwilska pracuje od 11 lat, obecnie jako associate director corporate marketing and media. Odpowiada za strategie mediowe i zakup mediów wszystkich marek koncernu (m.in. Wella, Always, Pantene Pro-V, Ariel, Lenor, Blend-a-med, Olay, Max Factor). Jej obowiązki w koncernie przejmie Paweł Wiśniewski, który awansuje ze stanowiska corporate marketing group managera.(MŁ, 21.11.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










