Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 31, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Geekweek rozpoczyna współpracę z influencerami i powiększa zespół

Katarzyna Siuzdak i Marcin Nowak będą dzielić się z użytkownikami Geekweeka naukowymi ciekawostkami (fot. mat. prasowe)

Geekweek (Grupa Interia) rozpoczyna współpracę z influencerami: Katarzyna Siuzdak (Science Mission) i Marcin Nowak (Motyl i Globus) wyjaśnią użytkownikom serwisu tajemnice przyrody oraz podzielą się z nimi naukowymi ciekawostkami. Do zespołu Geekweeka dołączyli także Robert Bernatowicz i Łukasz Malina.

- Rozwijamy segment poświęcony nowym technologiom - grom i nauce. Dlatego uzupełniamy ofertę premium serwisu Geekweek o popularnonaukowe programy i cykle przygotowywane przez znanych i cenionych w sieci twórców - mówi Przemysław Białkowski, dyrektor działu Innowacje w Grupie Interia.

Materiały Nowaka będą pojawiały się w serwisie Geekweek co tydzień, a kolejne części cyklu Siuzdak - raz na dwa tygodnie.

Zespół serwisu Geekweek został wzmocniony o trzech nowych pracowników. Robert Bernatowicz w swoich materiałach skupi się na tajnych projektach wojskowych oraz niewyjaśnionych zjawiskach. Łukasz Malina jako wydawca będzie dla redakcji wsparciem w codziennej pracy. Zadba m.in. o kwestie organizacyjne, podział zadań i dobór tematów. Sławomir Matz zajmie się kompleksową obsługą mediów społecznościowych Geekweeka.

(MAT, 31.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.