Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 30, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Komisja Nadzoru Finansowego daje agencjom pięć dni na przygotowanie ofert

KNF sprawuje nadzór nad sektorem bankowym, rynkiem kapitałowym, ubezpieczeniowym i emerytalnym (fot. Adrian Grycuk/Wikipedia)

Komisja Nadzoru Finansowego w trybie zapytania ofertowego wybiera agencję reklamową. Daje im pięć dni roboczych, włączając w to sylwestra.

Ogłoszenie o kampanii pojawiło się na stronach KNF 27 grudnia, oferty można składać do 3 stycznia. KNF szykuje kampanie dotyczącą świadomego inwestowania.

Do zadań agencji ma należeć przeprowadzenie badania potrzeb, doradztwo oraz wsparcie eksperckie przy przygotowaniu dokumentów do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie kampanii marketingowej na temat świadomego inwestowania. O wyborze agencji zadecyduje wyłącznie cena, KNF ma do wydania maksymalnie 130 tys. zł.

(AMS, 30.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.