Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 20, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sieć ZenithOptimedia najlepsza w Polsce

Sieć domów mediowych ZenithOptimedia (Publicis Groupe) otrzymała najwyższą na polskim rynku ocenę w tegorocznym rankingu paryskiego instytutu RECMA.

Twórcy raportu uhonorowali ZenithOptimedia oceną A+, najwyższą z przyznanych na rodzimym rynku mediów. W uzasadnieniu oceny podano, iż sieć odniosła szereg olbrzymich sukcesów na polu nowych kontraktów, nawiązując współpracę z firmami takimi, jak Cadbury, Grupa Żywiec, Hochland, PLL Lot i Maspex Wadowice. Instytut przyznał ponadto dwie oceny A dla domów mediowych Mediaedge:cia (WPP) i Starcom (Publicis). Najniżej z kolei (ocena C) oceniono OMD Media Direction (Omnicom Group), który utracił dwa ważne budżety: BMW na rzecz Vizeum i Citroen-PSA na rzecz Initiative i nie zdołał zrekompensować tych strat nowymi nabytkami. Tegoroczny ranking objął tylko duże, sieciowe domy mediowe. Lokalne przedsiębiorstwa, takie jak Mediapol, czy Media Group zostaną objęte badaniem w przyszłorocznej edycji raportu.

(ATS, 20.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.