Sieć ZenithOptimedia najlepsza w Polsce
Sieć domów mediowych ZenithOptimedia (Publicis Groupe) otrzymała najwyższą na polskim rynku ocenę w tegorocznym rankingu paryskiego instytutu RECMA.
Twórcy raportu uhonorowali ZenithOptimedia oceną A+, najwyższą z przyznanych na rodzimym rynku mediów. W uzasadnieniu oceny podano, iż sieć odniosła szereg olbrzymich sukcesów na polu nowych kontraktów, nawiązując współpracę z firmami takimi, jak Cadbury, Grupa Żywiec, Hochland, PLL Lot i Maspex Wadowice. Instytut przyznał ponadto dwie oceny A dla domów mediowych Mediaedge:cia (WPP) i Starcom (Publicis). Najniżej z kolei (ocena C) oceniono OMD Media Direction (Omnicom Group), który utracił dwa ważne budżety: BMW na rzecz Vizeum i Citroen-PSA na rzecz Initiative i nie zdołał zrekompensować tych strat nowymi nabytkami. Tegoroczny ranking objął tylko duże, sieciowe domy mediowe. Lokalne przedsiębiorstwa, takie jak Mediapol, czy Media Group zostaną objęte badaniem w przyszłorocznej edycji raportu.(ATS, 20.11.2006)










