Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 16, 2004

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Scenarzysta „Miodowych lat” dyrektorem kreatywnym w Art Meritum

Michał Hawliczek, autor scenariusza serialu „Miodowe lata” i drugi reżyser „Kasi i Tomka”, został dyrektorem kreatywnym w Art Meritum Marketing Communication. To nowe stanowisko w agencji.

Hawliczek, który zajmował się m.in. produkcją spotów reklamowych, współpracował z agencją już od stycznia br. W Art Meritum będzie nadzorował dział kreatywny. Do agencji dołączyła także Ewa Najdenow, która została business development manager. Wcześniej zajmowała się sprzedażą i marketingiem w firmach farmaceutycznych. W Art Meritum będzie odpowiadać za pozyskiwanie nowych klientów. (MŁ)

(MŁ, 16.04.2004)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.