Nowe pozycjonowanie domów Aegis w Polsce
20.11.2006, 09:22
Sporo zmian w polskim oddziale Aegis Media. Tomasz Chojnecki, dyrektor zarządzający Vizeum Polska, został równolegle dyrektorem zarządzającym Carat Polska. Zmieniła się struktura grupy i poszerzyła oferta badań.
Zmiany w polskim oddziale Aegis (oprócz Carata i Vizeum tworzy go dom ACT Europe) są konsekwencją nowego pozycjonowania całej sieci. Począwszy od rynku brytyjskiego są wprowadzane od wiosny tego roku. Nowe pozycjonowanie wyraża się hasłem ”Curiosity, Creativity and Collaboration” (ciekawość, kreatywność i współpraca) i zakłada, że domy Aegis poszerzają dotychczasową działalność o doradztwo strategiczne, usługi interaktywne, nowe media, badania. Konsekwencją jest nowa struktura domów Aegis w Polsce. Dotychczasowe zespoły plannerskie i buyingu zastąpiły teamy klienckie, którymi kierują account directorzy. W ramach Carata są to: Anna Ziółek (wcześniej key account supervisor), Agnieszka Kowalska (wcześniej non broadcast buying director), Elżbieta Żurek (key account manager), Adam Bolikowski, Andrzej Matuszczyk. W ramach Vizeum na account directora awansował senior connections planner Arkadiusz Radwan. Pod względem planowania i zakupu mediów klienci obu domów będą teraz kompleksowo obsługiwani w wyodrębnionych zespołach. W związku z odejściem w październiku Rafała Wolnomiejskiego obowiązki dyrektora zarządzającego Carata przejął Tomasz Chojnecki. Nową funkcję łączy z dotychczasową - dyrektora zarządzającego Vizeum Polska. Oznacza to, że kierownictwo Aegis w Polsce nie będzie poszukiwać nikogo na stanowisko szefa Carata. Chojnecki w ramach grupy odpowiada za sprawy związane z zakupem mediów oraz pozyskiwaniem nowych klientów i raportuje do Petera Forda, prezesa Aegis Media w regionie obejmującym Polskę, Rosję i kraje bałtyckie. Aegis Media poszerzyło zaplecze badawcze. Realizuje badania konsumenckie Consumer Connection Study (CCS). Projekt łączy pogłębione informacje o postrzeganiu marek przez konsumentów ze szczegółowymi danymi na temat mediów (w tym kanałów, które nie są mierzone przez inne badania - PR, direct marketing, ambient itd.). Polski oddział Aegis w październiku zakończył pierwszą część badania dotyczącą mediów (na reprezentatywnej próbie ponad 5,2 tys. osób). Teraz przystąpi do realizacji kolejnego etapu z klientami zainteresowanymi projektem.(MŁ, 20.11.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










