Fabryka Komunikacji Społecznej będzie promować polską literaturę za granicą
![](/images/contents/photo_68504_1639392533_big.jpg)
"New Books from Poland" to również katalog wydawniczy, który trafia do anglojęzycznych czytelników od 2008 roku (fot. Pexels.com)
Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg Instytutu Książki i będzie odpowiedzialna za przeprowadzenie kampanii internetowej "New Books from Poland", która ma promować polską literaturę za granicą.
Przy realizacji tej kampanii agencja odpowiada za kreację, strategię, planowanie mediów i produkcję łącznie pięciu spotów reklamowych, prac graficznych i copywriterskich.
Do jej zadań należy ponadto promowanie projektu "Dyskusyjne Kluby Książki", w ramach którego przy szkołach, bibliotekach czy więzieniach organizowane są spotkania dyskusyjne na temat literatury, oraz dodatkowe działania promocyjne w kampanii "Mała książka - wielki człowiek", która upowszechnia czytelnictwo w Polsce.
Fabryka Komunikacji Społecznej była jedyną agencją, która się zgłosiła do przetargu. Umowa z Instytutem Książki będzie obowiązywać przez dwa lata.
(KAP, 13.12.2021)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)