Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Grudzień 10, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Słuchalność Trójki wciąż spada. Teraz już tylko 1,6 proc.

Rok do roku udział Programu III spadł z 2,6 proc. do 1,6 proc. (fot. Piotr Molecki/East News)

Słuchalność Programu III Polskiego Radia znowu spadła. W okresie wrzesień-listopad udział radiowej Trójki w czasie słuchania wyniósł 1,6 proc. Wzrosła za to słuchalność RMF FM, Radia Zet, Eski i Tok FM.

W najnowszej fali RMF FM zdobył 30,6 proc. udziału w czasie słuchania, co oznacza wzrost z 29,1 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej. Słuchalność Radia Zet rok do roku wzrosła z 12 proc. do 13,8 proc. Udział radiowej Jedynki zmniejszył się z 5,1 proc. do 4,5 proc., a radiowej Trójki - z 2,6 proc. do 1,6 proc. Dotychczas Program III najgorszy wynik - 1,7 proc. - zanotował w okresie lipiec-wrzesień 2021.

Wśród stacji ponadregionalnych słuchalność zwiększyły: Tok FM (z 2,5 proc. do 2,9 proc.; pierwszy raz radio 2,9 proc. osiągnęło w okresie maj-lipiec) i Muzo.fm (z 0,4 proc. do 0,6 proc.).

Jedyną siecią radiową, która poprawiła wyniki, była Eska - z 7,6 proc. do 7,9 proc. Radio SuperNova uzyskało znacznie niższą słuchalność niż nadające do początku maja na jej częstotliwościach Radio Wawa - udział Radia SuperNova wyniósł 0,6 proc., a Radio Wawa przed rokiem miało 1,8 proc.

Dane: badanie Radio Track, realizowane przez Kantar. (KOZ)

(KOZ, 10.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.