Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Grudzień 07, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Beata Pałczyńska odpowiedzialna za PR Too Good To Go

Przez ostatnie lata Beata Pałczyńska związana była z Partner of Promotion (fot. materiały prasowe)

Do Too Good To Go dołączyła Beata Pałczyńska, obejmując stanowisko PR managera. Ma wspierać Magdalenę Marzec, head of marketing, przejmując działania związane z komunikacją zewnętrzną.

Do zadań Pałczyńskiej ma należeć m.in. opracowanie strategii komunikacyjnej oraz koordynacja działań public relations w mediach, budowanie wizerunku wewnętrznych ekspertów, tworzenie treści promujących globalne cele marki, wsparcie w przygotowaniu strategii mediów społecznościowych, analiza trendów.

Przez ostatnie lata Beata Pałczyńska związana była z Partner of Promotion, gdzie od 2018 pełniła funkcję team leadera. Współpracowała z markami z branży lifestylowej i spożywczej, m.in. Nivea, Pantene, Aussie, Oshee, Arla Protein. Ma również doświadczenie w prowadzeniu działań dla osoby publicznej - w 2020 roku była odpowiedzialna za strategię komunikacji i media relations Igi Świątek.

Too Good To Go  to aplikacja, która ma przeciwdziałać marnotrawieniu żywności - łącząc klientów z miejscami, w których zostają nadwyżki jedzenia. Aplikacja wystartowała w Danii w 2016 roku i od tamtej pory zyskała ponad 30 milionów użytkowników w 15 krajach.  W Polsce z Too Good To Go współpracują m.in.: Lindt, Costa Coffee, Green Caffe Nero, Starbucks, Pizza Hut, A. Blikle, North Fish, Robusta Coffee, 77 Sushi, Natura Cold Press, MOD Donuts i wiele innych.

(AMS, 07.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.