Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 03, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Roman Terelak został managing partnerem w Space Cat Industries

Terelak przez ostatnie 1,5 roku pracował w ByteDance, spółce będącej właścicielem platformy TikTok (fot. materiały prasowe)

Do grona zarządzających agencją Space Cat Industries dołączył Roman Terelak, który objął stanowisko managing partnera.

Wspólnie z założycielami agencji - Maciejem Skrzypczakiem i Bartem Woźniakiem - Terelak zajmie się rozwojem biznesu, zarządzaniem zespołem i koordynacją projektów dla kluczowych klientów, a także dalszym rozwojem kompetencji agencji w obszarze działań marketingowych na TikToku.

Terelak jest związany z branżą reklamową od 2009 roku. Przez ostatnie 1,5 roku zajmował się współpracą z kluczowymi klientami w ByteDance, spółce będącej właścicielem platformy TikTok. Jako business partnerships manager koordynował współpracę reklamową w Polsce z największymi klientami TikToka w obszarach technologii, telekomunikacji, retailu i mediów. Wcześniej przed prawie 6 lat pracował w grupie Dentsu, początkowo jako group account manager w spółce Isobar Poland, w 2016 roku objął funkcję new business directora w Posterscope, a następnie Dentsu X.

Agencja Space Cat Industries została założona w lutym 2020 przez Macieja Skrzypczaka i Barta Woźniaka. Zrzesza ekspertów z dziedziny digital marketingu, których celem jest wsparcie marek w zakresie komunikacji do Pokolenia Z. Agencja specjalizuje się w działaniach na platformie TikTok, we współpracy z influencerami, social commerce oraz produkcji wideo. Do grona klientów należą: InPost, New Balance, Plush, Empik, Sanofi. Strategicznymi inwestorami spółki są Golden Coil (Piotr Żak i Martyna Karaś), a także Maciej Bielicki i Yuri Drabent.

(AMS, 03.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.