Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 30, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dagmara Witek-Kuśmider w jury Gerety Awards 2022

Dagmara Witek-Kuśmider z agencją Publicis jest związana ponad 20 lat (fot. materiały prasowe)

Dagmara Witek-Kuśmider, chief creative director w Publicis Worldwide, została zaproszona do udziału w jury Gerety Awards.

Pełny skład jurorski będzie ogłoszony w styczniu 2022 roku.

- Rynek się zmienił i żeby nadal odpowiadać na jego potrzeby, też musimy się zmienić, a to wymaga od nas nowej organizacji. Potrzebna jest nowa struktura i sposoby działania. Inaczej organizujemy pracę kreacji, która teraz będzie bardziej opierała się na group headach, zarządzających swoimi zespołami - wyjaśniła Kamila Roszkowska, managing partner Publicisu. Szczegóły na temat nowej organizacji działu kreacji są dopracowywane, wkrótce zostanie ogłoszona finalna struktura.

Dagmara Witek-Kuśmider z agencją Publicis jest związana ponad 20 lat (od września 2001 roku). W sierpniu 2020 roku awansowała ze stanowiska deputy creative director, które pełniła przez prawie pięć lat, na creative director. W styczniu br. przejęła pełne zarządzanie 35-osobowym działem kreacji Publicisu  jako chief creative officer (Paweł Merecz zakończył pracę w agencji).

Gerety Awards to międzynarodowy konkurs reklamowy, którego twórcami są Lucía Ongay i Joe Brooks, przez lata związani z Epica Awards. Do konkursu można zgłaszać prace z każdej agencji, bez względu na płeć autorów, ale ambasadorkami i jurorkami w konkursie są wyłącznie kobiety.

(AMS, 30.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.