Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Masz już "Presserwis"? Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Masz już "Presserwis"? Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Masz już "Presserwis"? Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 30, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania przeciw wypowiedzeniu przez Polskę Konwencji stambulskiej

W kampanii wykorzystano elementy nawiązujące do regionalnej sztuki ludowej (screen Youtube.com/CPK Centrum Praw Kobiet)

Agencja Dziadek do orzechów przygotowała dla Centrum Praw Kobiet kampanię "Przemoc to nie tradycja" z okazji międzynarodowej inicjatywy "16 dni akcji przeciwko przemocy". Akcja nawiązuje do wypowiedzenia przez Polskę Konwencji stambulskiej.

Publikacje związane z akcją będą publikowane m.in. w mediach społecznościowych Centrum Praw Kobiet. Pierwszym elementem kampanii jest film-teledysk opatrzony piosenką, której tekst niesie za sobą manifest dotyczący wypowiedzenia Konwencji. Często tłumaczone jest to sprzecznością z polską kulturą, polską tradycją, historią i religią. Celem kampanii jest pokazanie, jakie faktyczne skutki może nieść za sobą wypowiedzenie Konwencji stambulskiej dla kobiet w całej Polsce, a także zachęcenie ich do wspierania działań CPK.

W kampanii wykorzystano elementy nawiązujące do regionalnej sztuki ludowej. Symbolicznie pokazano, że polska kultura nie godzi się na ograniczanie praw kobiet i stosowanie przemocy domowej.

Teledysk wyreżyserowała Daria Woszek, a produkcją zajęła się Dagmara Molga. W kampanii wzięli udział nie tylko artyści, ale też aktywistki i influencerki.

Dziadek do orzechów opracował koncepcję kampanii, jej strategię, architekturę, a także był odpowiedzialny za przygotowanie materiałów graficznych.

(AMS, 30.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.