Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 30, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

E-sportowy Kinguin będzie promował BLIK

Kampania promująca BLIK potrwa do 31 grudnia br. (fot. antony/Unsplash)

Polski system płatności mobilnych BLIK rozpoczął kampanię skierowaną do fanów gier komputerowych, która będzie się składała z konkursu dla młodych twórców, "bootcampu" dla streamerów i promocji dla użytkowników portalu Kinguin.net.

Pierwsza część kampanii "Zostań streamerem AF4 z BLIKIEM oraz Kinguin" potrwa do 13 grudnia br. W ramach konkursu wybrany zostanie streamer, który podpisze roczny kontrakt z Almost F4mous - ekipą skupiającą polskich streamerów. Z nadesłanych zgłoszeń zostanie wybranych 10 finalistów, którzy będą mieli za zadanie przygotować specjalny stream z wybranej przez siebie gry. Zostanie on oceniony przez jury, w którego skład wchodzą: Bartosz Pawlik, business development director domu produkcyjnego Frenzy, Mateusz Kowalczyk, prezes zespołu e-sportowego Anonymo, Michał Gębski, country manager portalu Kinguin, i Filip Mątkowski, e-sportowy prezenter.

13 grudnia na platformie Kinguin.net ruszy ogólnopolska promocja na zakup gier z BLIKIEM. Akcja potrwa przez trzy tygodnie i zakończy się 31 grudnia. W tym czasie dla osób korzystających z płatności BLIKIEM dostępny będzie kod na 10-proc. zniżkę na dowolny wybrany produkt. Kinguin to jeden z najpopularniejszych digitalowych marketplace'ów na świecie.

W ramach kampanii w Kinguin Esports Performance Center odbędzie się też "Bootcamp wyzwań", w którym udział weźmie 14 członków Almost F4mous, a które będzie można śledzić na kanałach Twitch należących do uczestników. W ramach bootcampu powstaną specjalne streamy promujące wykorzystywanie BLIK w świecie gier.

(KAP, 30.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.