Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 16, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania InPost – pierwszego niezależnego operatora pocztowego w Polsce

Wczoraj rozpoczął działalność pierwszy niezależny operator pocztowy o zasięgu ogólnokrajowym – firma InPost. Launch nowej marki rozpoczął się od teaserów na billboardach, planowana jest szersza kampania medialna.

InPost (należy do spółki Integer.pl) jest alternatywną dla Poczty Polskiej firmą oferującą usługi pocztowe w całej Polsce za pośrednictwem własnych przedstawicielstw w 71 miastach. Kampania wprowadzająca rozpoczęła się od teaserów (czerwono-żółte tablice z hasłem ”Przedstawiamy – Rozstanie monopolisty”) na 660 billboardach w całej Polsce. Wczoraj nastąpiło rozwiązanie kampanii. Teraz na reklamach widać kopertę InPost, która zasłania litery poprzedniego hasła tak, że na tablicach pozostał napis ”Tanie listy”. Dołączono logo firmy i dane teleadresowe. Planowana jest kampania w innych mediach, ale szczegóły nie są jeszcze ujawniane. Reklamy przygotowała krakowska firma e-Navigator, która również zakupiła powierzchnię reklamową. Działania PR prowadzi Genesis PR.

(MŁ, 16.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.