Kampania InPost – pierwszego niezależnego operatora pocztowego w Polsce
Wczoraj rozpoczął działalność pierwszy niezależny operator pocztowy o zasięgu ogólnokrajowym – firma InPost. Launch nowej marki rozpoczął się od teaserów na billboardach, planowana jest szersza kampania medialna.
InPost (należy do spółki Integer.pl) jest alternatywną dla Poczty Polskiej firmą oferującą usługi pocztowe w całej Polsce za pośrednictwem własnych przedstawicielstw w 71 miastach. Kampania wprowadzająca rozpoczęła się od teaserów (czerwono-żółte tablice z hasłem ”Przedstawiamy – Rozstanie monopolisty”) na 660 billboardach w całej Polsce. Wczoraj nastąpiło rozwiązanie kampanii. Teraz na reklamach widać kopertę InPost, która zasłania litery poprzedniego hasła tak, że na tablicach pozostał napis ”Tanie listy”. Dołączono logo firmy i dane teleadresowe. Planowana jest kampania w innych mediach, ale szczegóły nie są jeszcze ujawniane. Reklamy przygotowała krakowska firma e-Navigator, która również zakupiła powierzchnię reklamową. Działania PR prowadzi Genesis PR.(MŁ, 16.11.2006)










