V&P powiększyła zespół
16.11.2006, 09:54
Pięć osób wzmocniło działy strategii, obsługi klienta i kreacji w agencji reklamowej V&P.
Do działu strategii dołączyła Agnieszka Szulkowska, która została strategic plannerem. Wcześniej pracowała w Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych jako koordynator projektów strategicznych. W dziale obsługi Marlena Przybyszewska została group account directorem (wcześniej pracowała w Grupie Ogilvy, Euro RSCG Warsaw, TBWA Warszawa), a Artur Tomikowski (odbył praktyki w V&P) – account executive. O dwie osoby powiększył się także dział kreacji. Leszek Wiśniewski został senior art directorem, a Marlena Małkińska copywriterem. Wiśniewski z reklamą związany jest od 1989 roku – pracował w McCann Erickson, Euro RSCG, Locomotiva, Gk Taxi. Małkińska jako copywriter pracuje od 2000 roku. Związana była z agencją Grey Worldwide Warszawa, a ostatnio pracowała jako freelancer.(MŁ, 16.11.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










