Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 16, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

V&P powiększyła zespół

Pięć osób wzmocniło działy strategii, obsługi klienta i kreacji w agencji reklamowej V&P.

Do działu strategii dołączyła Agnieszka Szulkowska, która została strategic plannerem. Wcześniej pracowała w Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych jako koordynator projektów strategicznych. W dziale obsługi Marlena Przybyszewska została group account directorem (wcześniej pracowała w Grupie Ogilvy, Euro RSCG Warsaw, TBWA Warszawa), a Artur Tomikowski (odbył praktyki w V&P) – account executive. O dwie osoby powiększył się także dział kreacji. Leszek Wiśniewski został senior art directorem, a Marlena Małkińska copywriterem. Wiśniewski z reklamą związany jest od 1989 roku – pracował w McCann Erickson, Euro RSCG, Locomotiva, Gk Taxi. Małkińska jako copywriter pracuje od 2000 roku. Związana była z agencją Grey Worldwide Warszawa, a ostatnio pracowała jako freelancer.

(MŁ, 16.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.