Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 23, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Patryk Trzaska awansował na head of influencer marketing w Plej

Patryk Trzaska od czterech lat odpowiada w Plej za relacje z influencerami (fot. materiały prasowe)

Patryk Trzaska awansował na nowo utworzone stanowisko w Plej - head of influencer marketing. W nowej roli nadzoruje całość prac agencji związanych ze współpracą z influencerami, tiktokerami, youtuberami i gamerami, a także zarządza trzyosobowym zespołem.

Patryk Trzaska od czterech lat odpowiada w Plej za relacje z influencerami i prowadzi obsługę marki Play w tym obszarze. W zakresie influencer marketingu Plej współpracuje m.in. z markami Andros, Namysłów i Allegro. Team zarządzany przez Trzaskę raportuje do client service director Plej Anety Jalowskiej, wspiera też accountów i producentów eventowych oraz bierze udział w procesach new business.

(AMS, 23.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.