Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 22, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dzięki Macie McDonald's miał trzeci najlepszy tydzień sprzedażowy w historii

(screen Youtube.com/SBM Label)

Dzięki współpracy z raperem Matą McDonald's osiągnął w Polsce jeden z najlepszych wyników sprzedaży w historii - poinformował 19 listopada w komunikacie rozesłanym do mediów Tomasz Dębowski, szef marketingu sieci.

W pierwszym tygodniu kampanii, w której pojawił się Mata, sieć restauracji osiągnęła trzeci najlepszy finansowo tydzień w historii spółki w naszym kraju. W ramach promocji "Jak Mata przejął Maka" w restauracjach pojawił się specjalny zestaw sygnowany imieniem rapera, w skład którego wchodzą potrójny cheeseburger (Potrójny Ch33sburger), średnie frytki oraz Vanilla Matcha Latte (Matchak Latte). W ramach kampanii stworzono również limitowaną kolekcję ubrań. Fani mogą wygrać ubrania, biorąc udział w konkursach prowadzonych w sieci i mediach społecznościowych.

"Odnotowaliśmy wzrost sprzedaży o ponad 60 proc. w stosunku do analogicznego okresu rok temu" - pisze Dębowski. Informuje również, że pierwszego dnia kampanii spółka miała rekordową ilości odwiedzin aplikacji McDonald's - "Zestaw Maty" mogli bowiem kupić jedynie jej posiadacze. "Do 2 listopada średnia dzienna liczba unikalnych użytkowników była wyższa o 150 proc. (ponaddwukrotnie) w stosunku do średniej z całego ostatniego miesiąca przed startem kampanii" - dodaje Dębowski.

Reklama z Matą była najpopularniejszym wideo reklamowym na polskim YouTube w październiku, mimo że trafiła na tę platformę 18 października.

(KAP, 22.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.