Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 15, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PZU wystartował z kampanią wskazującą, jak żyć długo i szczęśliwie

(screen Youtube.com/GrupaPZU)

Grupa PZU rozpoczyna kampanię społeczną - "Żyj długo i szczęśliwie razem z PZU". Jej celem jest uświadomienie, jak wielki wpływ możemy mieć na długość i jakość życia.

Do współpracy Państwowy Zakład Ubezpieczeń zaprosił ekspertów - lekarzy, fizjoterapeutów, dietetyków oraz liderów opinii promujących zdrowy styl życia. W ręce internautów trafi także e-book „Zaopiekuj się swoim życiem”, zawierający wskazówki dotyczące profilaktyki zdrowotnej oraz finansowej. Do regularnej aktywności i ćwiczeń zachęca m.in. tenisistka Iga Świątek.

W ramach kampanii powstała strona internetowa Pzu.pl/zyj-dlugo-i-szczesliwie.
Znalazły się tam artykuły na temat zdrowia, kondycji psychicznej, rozwoju osobistego czy zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym, ale też bezpieczeństwa finansowego. W każdą środę będą pojawiały się na niej także premierowe odcinki webinariów z udziałem ekspertów PZU i liderów opinii. Rozmowy poprowadzi dziennikarz TVP Tomasz Wolny. Tematyka webinariów będzie nawiązywać do kompendium wiedzy „Masz wpływ na swoje życie”, które przygotowały PZU Życie i PZU Zdrowie pod patronatem Ministerstwa Zdrowia. 

W kampanię PZU zaangażowali się także zdobywca obu biegunów Ziemi Marek Kamiński, aktorki Olga Kalicka i Emilia Komarnicka-Klynstra, prezes Fundacji Szkoła na Widelcu Grzegorz Łapanowski, założycielka i prezeska Longevity Center Joanna Bensz, fotografka Marta Wojtal, blogerka Agnieszka Stefaniuk z Family Fun by Mum i rodzina Pasków, prowadząca blog parentingowy Oczekując. Treści prozdrowotne, jakie propaguje kampania, są również osią wspieranego przez PZU nowego programu Adama Gizy „Zacznij od zdrowia”, który będzie nadawany niedziele o 11.05 w TVP 2.

Kampania „Żyj długo i szczęśliwie” wystartowała 12 listopada. Działania będą prowadzone w internecie, na profilach PZU w mediach społecznościowych oraz w ogólnopolskich stacjach radiowych. Kreację opracowała agencja reklamowa Leo Burnett. Kampania powstała we współpracy z domem produkcyjnym Dynamo. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Sigma Bis.

(MAC, 15.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.