Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 15, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Świąteczna kampania promocyjna Vectry

Vectra, operator usługi triple play, prowadzi kampanie ”Tani Internet pod choinkę” oraz ”Najtańszy telefon pod choinkę”, które informują m.in. o ofercie promocyjnej tańszego abonamentu za Internet oraz obniżeniu na trzy miesiące kosztów połączeń międzynarodowych.

Promocji towarzyszy kampania reklamowa prowadzona w lokalnych i regionalnych stacjach telewizyjnych oraz na łamach portali internetowych: Wirtualna Polska, Onet.pl, Interia.pl i O2.pl. W miastach, w których są dostępne usługi Vectry (m.in. Białystok, Katowice, Kielce, Olsztyn, Rzeszów, Szczecin, Wrocław), wykorzystana została także wielkoformatowa reklama zewnętrzna oraz materiały BTL (ulotki, plakaty i zawieszki). Kampanię reklamową towarzyszącą promocji przygotowała agencja reklamowa À propos, natomiast media zakupił i zaplanował dom mediowy Equinox.

(AG, 15.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.