Świąteczna kampania promocyjna Vectry
15.11.2006, 09:33
Vectra, operator usługi triple play, prowadzi kampanie ”Tani Internet pod choinkę” oraz ”Najtańszy telefon pod choinkę”, które informują m.in. o ofercie promocyjnej tańszego abonamentu za Internet oraz obniżeniu na trzy miesiące kosztów połączeń międzynarodowych.
Promocji towarzyszy kampania reklamowa prowadzona w lokalnych i regionalnych stacjach telewizyjnych oraz na łamach portali internetowych: Wirtualna Polska, Onet.pl, Interia.pl i O2.pl. W miastach, w których są dostępne usługi Vectry (m.in. Białystok, Katowice, Kielce, Olsztyn, Rzeszów, Szczecin, Wrocław), wykorzystana została także wielkoformatowa reklama zewnętrzna oraz materiały BTL (ulotki, plakaty i zawieszki). Kampanię reklamową towarzyszącą promocji przygotowała agencja reklamowa À propos, natomiast media zakupił i zaplanował dom mediowy Equinox.(AG, 15.11.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










