Większy dział BTL NoS/BBDO
14.04.2004, 00:00
Agencja NoS/BBDO rozbudowuje dział BTL – powiększył się o sześć osób.
Do działu BTL agencji przyjęto czterech art directorów: Małgorzatę Garbarską (była projektantką w Studio DN Design Group), Roberta Witkowskiego (przeszedł z Image Art), Marcina Petrusa (pracował w Upstairs Young & Rubicam) i Adama Kojło (przeszedł z Scholz & Friends Warszawa). Agnieszka Przerwa, który do tej pory współpracowała m.in. z Publicis, została copywriterem, a Filip Kondrak objął stanowisko junior copywritera. Obecnie dział BTL agencji liczy kilkanaście osób. W planach jest jego wyodrębnienie i stworzenie samodzielnej, działającej w sieci firmy Proximity. – Do końca tego roku będą trwały prace przygotowawcze, a na początku przyszłego roku uruchomimy spółkę – mówi Jacek Stalewski, dyrektor zarządzający NoS/BBDO. (MAZ)(14.04.2004)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










