Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 15, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencje Schulz i Marketing Plus przygotowały kampanię Małopolski

Agencja reklamowa Schulz z Krakowa przygotowała kreację kampanii wizerunkowej Małopolski. Kampania rozpoczęła się dzisiaj pod hasłem ”Do MałopolSKI. Zwiedzaj od deski do deski”. Jej celem jest zachęcenie do korzystania z oferty narciarskiej regionu oraz odwiedzania jego zabytków i atrakcji turystycznych.

Kampania wykorzystuje 353 nośniki reklamy zewnętrznej zlokalizowane przy ulicach dużych miast (Katowice, Poznań, Warszawa, Wrocław) i przy stacjach narciarskich (Malta Ski w Poznaniu i Sportowa Dolina w Bytomiu), Internet (Malopolska.pl, Podroze.pl, Skionline.pl), prasę regionalną, do której zostaną dołączone mapy atrakcji zimowych regionu (”Dziennik Zachodni”, ”Gazeta Krakowska”, ”Gazeta Poznańska”, ”Słowo Polskie Gazeta Wrocławska”, ”Życie Warszawy”) oraz magazyny linii lotniczych Sky Europe, Wizz Air i magazyn ”AirGate” portu lotniczego w Krakowie Balicach. Grupą docelową kampanii są mieszkańcy województw śląskiego, małopolskiego, dolnośląskiego i wielkopolskiego w wieku 25-45 lat, z wykształceniem średnim i wyższym. Kampania potrwa do 15 lutego 2007 roku, ale najbardziej intensywne działania zaplanowano na listopad i grudzień. Media outdooru kupiła agencja Marketing Plus z Krakowa.

(TW, 15.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.