Testardo Red Cell promuje żywność ekologiczną
14.11.2006, 17:33
Trwa ogólnopolska kampania promująca żywność ekologiczną. Na zlecenie Ministerstwa Rolnictwa i Agencji Rynku Rolnego przygotowała ją agencja Testardo Red Cell. Na kampanię przeznaczono 12 mln zł, w tym 6 mln zł z funduszy UE i 6 mln z budżetu krajowego.
Program promujący rolnictwo ekologiczne i certyfikowaną żywność ekologiczną potrwa trzy lata W ramach kampanii prowadzone są działania prezentujące konsumentom korzyści ze spożywania żywności ekologicznej i propagujące wiedzę na temat wartości żywności ekologicznej oraz znaczenia certyfikacji produkcji. Ponadto chodzi o zwiększenie zainteresowania rolników produkcją żywności ekologicznej. Ambasadorem kampanii został dr Grzegorz Russak – znawca polskiej kuchni, autor wielu książek i publikacji dotyczących żywności. Kampania, poza kierowaną głównie do konsumentów częścią mediową (reklamy telewizyjne i prasowe), składa się z kilkuset szkoleń dla producentów żywności, udziału w targach żywności i wielu innych działań skierowanych do producentów i dystrybutorów żywności. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Equinox.(MŁ, 14.11.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










