Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 14, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Testardo Red Cell promuje żywność ekologiczną

Trwa ogólnopolska kampania promująca żywność ekologiczną. Na zlecenie Ministerstwa Rolnictwa i Agencji Rynku Rolnego przygotowała ją agencja Testardo Red Cell. Na kampanię przeznaczono 12 mln zł, w tym 6 mln zł z funduszy UE i 6 mln z budżetu krajowego.

Program promujący rolnictwo ekologiczne i certyfikowaną żywność ekologiczną potrwa trzy lata W ramach kampanii prowadzone są działania prezentujące konsumentom korzyści ze spożywania żywności ekologicznej i propagujące wiedzę na temat wartości żywności ekologicznej oraz znaczenia certyfikacji produkcji. Ponadto chodzi o zwiększenie zainteresowania rolników produkcją żywności ekologicznej. Ambasadorem kampanii został dr Grzegorz Russak – znawca polskiej kuchni, autor wielu książek i publikacji dotyczących żywności. Kampania, poza kierowaną głównie do konsumentów częścią mediową (reklamy telewizyjne i prasowe), składa się z kilkuset szkoleń dla producentów żywności, udziału w targach żywności i wielu innych działań skierowanych do producentów i dystrybutorów żywności. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Equinox.
Oglądaj spot reklamowy

(MŁ, 14.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.