Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 14, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bakalland reklamowany w prasie i telewizji

W telewizji i prasie trwa przygotowana przez agencję Cytryna i Impet Studio kampania reklamowa Bakallandu.

Celem działań reklamowych jest odświeżenie wizerunku marki Bakalland i odmłodzenie jej grupy docelowej do kobiet powyżej 30. roku życia. Do tej pory były to kobiety powyżej 40. roku życia. Spot autorstwa Cytryny emitowany jest m.in. w TVN-ie, TVP 1 i Polsacie. Reklamy przygotowane przez Impet Studio ukazują się w prasie kobiecej i poradnikowej (m.in. ”Naj”, ”Kuchnia”, ”Pani Domu”). Media zaplanował i kupił Mediaedge:cia. Kampanię wspierają działania BTL, m.in. POS-y.

(MAZ, 14.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.