Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 04, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TTV dzięki premierze "Prince Charming" stacją piątego wyboru w grupie komercyjnej

W programie Jacek Jelonek, tytułowy Prince Charming, szuka wymarzonego partnera (fot. Piotr Filutowski/TVN)

Średnio 175 tys. widzów oglądało w TTV pierwszy odcinek gejowskiego programu randkowego "Prince Charming".

Program miał premierę w Playerze 12 października, ale nadawca zdecydował się na jego umieszczenie również w ramówce naziemnego TTV - od wtorku do czwartku o 22.30.

We wtorek 2 listopada TTV pokazał pierwsze dwa odcinki. Pierwszy przyciągnął średnio 175 tys. widzów, a drugi - 113 tys.

TTV, emitując "Prince Charming" we wtorek, miał średnio 2,58 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 4,26 proc. w grupie komercyjnej. W grupie komercyjnej kanał był stacją piątego wyboru. Lepsze wyniki uzyskały TVN (10,17 proc.), Polsat (6,95 proc.), TVP 2 (4,69 proc.) i TV Puls (4,4 proc.).

"Prince Charming" to pierwszy polski gejowski program randkowy. Model Jacek Jelonek, tytułowy Prince Charming, szuka w nim swojego wymarzonego partnera pośród 13 singli w willi w Hiszpanii.

W październiku średni dobowy udział TTV w rynku wyniósł 2,03 proc. w grupie ogólnej i 3,12 proc. w grupie komercyjnej. 

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 04.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.