"Claudia" liderem wśród poradnikowych miesięczników dla kobiet w sierpniu
Trzy spośród pięciu miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet miały w sierpniu br. wyższą sprzedaż niż w tym samym miesiącu 2005 roku – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Liderem w sierpniu została ”Claudia” (G+J Polska), która osiągnęła średnią sprzedaż ogółem na poziomie 500 129 egz., (spadek o 0,36 proc. w porównaniu z tym miesiącem w ub.r.). Na drugim miejscu znalazł się ”Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) z 470 814 egz. (spadek o 17,69 proc.), a na trzecim ”Dobre Rady” (Hachette Filipacchi Burda Polska) – 454 034 egz. (wzrost o 4,64 proc.). Kolejne miejsca zajęły: ”Poradnik Domowy” (Agora SA) – 440 159 egz. (wzrost o 46,12 proc.) i ”Olivia” (Axel Springer Polska) – 431 151 egz. (wzrost o 7,67 proc.).(SK, 14.11.2006)










