Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 14, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fresh obsługuje promocję supermarketów Billa

Agencja Fresh realizuje promocję Billozdrapka – loterię dla klientów supermarketów Billa (Grupa Rewe).

Agencja przygotowała strategię i kreację Billozdrapki, która prowadzona jest w 20 supermarketach. Nagrodą główną są bony na zakupy wartości 500 zł. Klienci mogą też wygrać bony wartości 100 zł, kosze prezentów lub ponad 9 tys. innych nagród. Komunikacja akcji prowadzona jest w radiu RMF FM, na nośnikach reklamy zewnętrznej, ulotkach dystrybuowanych do domów oraz materiałach POS. Akcja potrwa do 22 listopada.

(MŁ, 14.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.