Książka "Bez znieczulenia" Marcina Kąckiego  |  Plany Polsatu odnośnie "Milionerów"  |  Projekt Ustawy o ochronie rynku książki  |  Value Media obroniła budżet  |  Widownia "Agrobiznesu" w TVP 1  |  Naziemny Fokus TV z kontynuacją  |  Telewizja Polska nabyła prawa  |  Odejście z Hearst Networks  |  Serwis streamingowy Red Go  |  "Magazyn Śląska Opinia"  |  Najpopularniejsze profile marek medialnych i rozrywkowych na Instagramie  |  Miesięczne dochody influencerów  |  Były rzecznik prasowy UKE przeszedł do BAT Poland  |  Endless wygrywa przetarg  |  Lubelskie poszukuje agencji  |  Digital Network zmienia politykę  |  Zakończył się trzyletni strajk w "Pittsburgh Post-Gazette"  |  Wietnam ściga dziennikarza z Berlina, bo ten sprzeciwia się państwu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Książka "Bez znieczulenia" Marcina Kąckiego  |  Plany Polsatu odnośnie "Milionerów"  |  Projekt Ustawy o ochronie rynku książki  |  Value Media obroniła budżet  |  Widownia "Agrobiznesu" w TVP 1  |  Naziemny Fokus TV z kontynuacją  |  Telewizja Polska nabyła prawa  |  Odejście z Hearst Networks  |  Serwis streamingowy Red Go  |  "Magazyn Śląska Opinia"  |  Najpopularniejsze profile marek medialnych i rozrywkowych na Instagramie  |  Miesięczne dochody influencerów  |  Były rzecznik prasowy UKE przeszedł do BAT Poland  |  Endless wygrywa przetarg  |  Lubelskie poszukuje agencji  |  Digital Network zmienia politykę  |  Zakończył się trzyletni strajk w "Pittsburgh Post-Gazette"  |  Wietnam ściga dziennikarza z Berlina, bo ten sprzeciwia się państwu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Książka "Bez znieczulenia" Marcina Kąckiego  |  Plany Polsatu odnośnie "Milionerów"  |  Projekt Ustawy o ochronie rynku książki  |  Value Media obroniła budżet  |  Widownia "Agrobiznesu" w TVP 1  |  Naziemny Fokus TV z kontynuacją  |  Telewizja Polska nabyła prawa  |  Odejście z Hearst Networks  |  Serwis streamingowy Red Go  |  "Magazyn Śląska Opinia"  |  Najpopularniejsze profile marek medialnych i rozrywkowych na Instagramie  |  Miesięczne dochody influencerów  |  Były rzecznik prasowy UKE przeszedł do BAT Poland  |  Endless wygrywa przetarg  |  Lubelskie poszukuje agencji  |  Digital Network zmienia politykę  |  Zakończył się trzyletni strajk w "Pittsburgh Post-Gazette"  |  Wietnam ściga dziennikarza z Berlina, bo ten sprzeciwia się państwu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Październik 26, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook ma płacić za treści, ale kiepsko współpracuje z australijskimi wydawcami

Zdaniem australijskich władz Facebook mógłby bardziej się postarać (fot. Joshua Hoehne/Unsplash.com)

Australijski regulator rynku mediów wyraził w poniedziałek zaniepokojenie z powodu niesatysfakcjonującej współpracy z Facebookiem. Siedem miesięcy temu w tym kraju wprowadzono prawo zmuszające wielkie platformy do negocjowania umów z miejscowymi wydawcami. Koncern nie spełnia oczekiwań.

Australian Consumer and Competition Commission (ACCC) zwraca uwagę, że Facebook, a także Google mają płacić za treści kierujące ruch na ich strony internetowe. „Google wciąż negocjuje i finalizuje umowy z większą liczbą firm medialnych i wydaje się, że podchodzi do tego zadania we właściwym duchu” – powiedział Rod Sims, przewodniczący australijskiej Komisji ds. Konkurencji i Konsumentów. - „Obawiamy się, że Facebook nie wydaje się podchodzić do tego w taki sam sposób” - stwierdził.

Na czwartek 28 października w Stanach Zjednoczonych wyznaczono coroczną konferencję, podczas której Facebook ma ogłosić zmianę nazwy koncernu.

(MAC, 26.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.