Dział: INTERNET

Dodano: Październik 21, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

NaTemat i Screen Network alarmują w sprawie zmian klimatycznych

W ramach kampanii wykorzystywane są dwa ekrany reklamowe w centrum Warszawy (fot. materiały prasowe)

Redakcja NaTemat.pl we współpracy ze Screen Network uruchomiła kampanię społeczną, w której mówi o zmianach klimatycznych i katastrofach ekologicznych.

20 października br. na ekranach zainstalowanych na hotelu Marriott w Warszawie pojawił się zegar, który odlicza czas do momentu, w którym klimat Ziemi zmieni się nieodwracalnie. Tego typu zegary pojawiły się w 2020 roku w Nowym Jorku, Seulu i Glasgow. Akcja wykorzystuje dwa ekrany należące do Screen Network - na jednym tzw. ClimaTock odlicza czas, na drugim są wyświetlane informacje przypominające niedawne katastrofy klimatyczne - takie jak pożary w Australii czy tegoroczna powódź w środkowej Europie. Grupa NaTemat zapowiada, że w jej serwisach będą publikowane teksty związane z tematyką klimatyczną i ekologiczną.

(KAP, 21.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.