Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 15, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Value Media i SalesTube z kampanią dla marki Oyakata na zagranicznych rynkach

Zagraniczne kampanie to lokalne wersje polskich działań promocyjnych marki (fot. materiały prasowe)

Należąca do Ajinomoto Poland marka zup instant Oyakata uruchomiła kampanię wizerunkową, której celem jest ekspansja marki na zagraniczne rynki. Za strategię, planowanie i zakup mediów online odpowiedzialne są agencje należące do Group One.

Agencja mediowa Value i agencja marketingu technologicznego i e-commerce SalesTube są odpowiedzialne za zakup mediów na pięciu zagranicznych rynkach: niemieckim, włoskim, czeski, rumuńskim, a od stycznia również rosyjskim.

Prowadzone tam kampanie to dostosowane lokalnie wersje polskiej akcji "Smak Japonii, O YA". W ramach działań promocyjnych zaplanowano emisję spotów na YouTube, Facebooku, Instagramie, TikToku, Twitchu, a także reklamy w displayu. Na wybranych rynkach przeprowadzone będą również Google Brand Lift, które pozwolą zmierzyć efekty kampanii przeprowadzonej na YouTube.

(KAP, 15.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.