Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 14, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

16 prac z Polski na short listach Golden Drum

Agencja Gong otrzymała nominację za kampanię dla Netflixa "The art of stealing" w kategorii Out of home (fot. materiały prasowe)

Z 56 prac zgłoszonych przez 11 polskich agencji o nagrody powalczy 16 - wynika z short list festiwalu reklamowego Golden Drum.

Syrena Communications Warsaw otrzymała dwie nominacje za kampanię "The Death of the Warsaw Palm" dla UNEP GRID-Warsaw Centre w kategoriach Social Good (Non-profit Social Good) i Genius Loci/Local Spirit. 

Agencja McCann została nominowana za kampanię "Safe Waze 2 Shop" dla Mastercard w dziewięciu kategoriach: Digital, Mobile & Technology (Apps and Mobile Content); Digital, Mobile & Technology (Digital & Mobile Creativity); Engagement (Creative use of Data); Engagement (Real-time engagement); e/mCmmerce, Community & use of experience (Community Management); COVID-19; Health & Wellness (Health & Wellness Tech); Activation (Mobile Activation); Innovation (Innovative use of Technology).

McCann nominowano też za kampanię "The Future Peasants" przygotowaną dla Storytel, Mastercard i Gazeta.pl w kategoriach Genius Loci/Local Spirit i Social Good (Profit Social Good).

Z kolei agencja Gong otrzymała nominację za kampanię dla Netflixa "The art of stealing" w kategorii Out of home (OOH) (Media & Entertainment). 

Festiwal Golden Drum do tej pory odbywał się w słoweńskim Portorożu, ale w tym roku jest prowadzony w formule online.

(BAE, 14.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.