Fundusz Ziobry płacił też mediom uchodzącym za niezależne  |  TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Fundusz Ziobry płacił też mediom uchodzącym za niezależne  |  TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Fundusz Ziobry płacił też mediom uchodzącym za niezależne  |  TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 11, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

We wrześniu "Dzień dobry TVN" straciło mniej widzów niż "Pytanie na śniadanie"

"Pytanie na śniadanie" ogląda 373 tys. widzów, a "Dzień dobry TVN" - 333 tys. widzów (screen Pytanienasniadanie.tvp.pl)

We wrześniu 2021 roku "Pytanie na śniadanie" oglądało w TVP 2 średnio o 40 tys. widzów więcej niż konkurencyjne "Dzień dobry TVN", ale program TVN wygrywa ze śniadaniówką TVP 2 w grupie komercyjnej.

"Pytanie na śniadanie", nadawane od 7.30 do 11.25, przyciągało do TVP 2 średnio 373 tys. widzów - o 67 tys. mniej niż we wrześniu 2020 roku. Udział TVP 2 w rynku w tym paśmie w grupie ogólnej rok do roku spadł z 9,38 proc. do 8,27 proc.

"Dzień dobry TVN", emitowane między 8 a 11.30, gromadziło średnio 333 tys. widzów - o 15 tys. mniej niż przed rokiem. W grupie ogólnej udział TVN zmniejszył się nieznacznie - z 7,27 proc. do 7,25 proc.

Natomiast w grupie komercyjnej TVN, pokazując "Dzień dobry TVN", zwiększył udział z 9,81 proc. do 10,3 proc., podczas gdy TVP 2 zmniejszył - z 9 proc. do 7,28 proc.

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 11.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.