Dział: INTERNET

Dodano: Październik 06, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maksymilian Salski odpowiada za pozyskanie subskrybentów Newonce.media

W "Gazecie Wyborczej" Maksymilian Salski pracował od 2016 roku (fot. Oskar Szdzuij)

Maksymilian Salski, który z końcem sierpnia odszedł z Agory, dołączył do kierowanego przez Danutę Bregułę zespołu odpowiedzialnego za wdrożenie i rozwój usługi subskrypcyjnej grupy Newonce.

Jako senior subscription growth manager Maksymilian Salski odpowiedzialny będzie za wzrost bazy subskrybentów. Do jego zadań należy stworzenie multikanałowej strategii sprzedaży.

W "Gazecie Wyborczej" Maksymilian Salski pracował od 2016 roku. Od stycznia 2020 roku był subscriber retention team leaderem - odpowiadał za strategię utrzymania i angażowania prenumeratorów Wyborcza.pl.

Newonce to grupa mediowa obejmująca serwisy Newonce.net i Newonce.sport, internetowe Newonce.radio, drukowany magazyn "Newonce.paper" oraz zlokalizowany w centrum Warszawy Newonce.bar.

Start usługi subskrypcyjnej newonce.club zaplanowany jest na listopad.

(BAE, 06.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.