Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 09, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ClickAd wprowadza narzędzie do optymalizowania kampanii internetowych

Broker internetowy ClickAd wprowadza AdImprove, nowe narzędzie do optymalizowania kampanii reklamowych w Internecie.

AdImprove usprawnia proces doboru witryn do mediaplanu przy budowaniu kampanii. Program znajdzie zastosowanie przy budowie mediaplanów w ClickAd oraz zostanie udostępniony wszystkim agencjom i domom mediowym, które zechcą z niego skorzystać. Opłata licencyjna będzie negocjowana indywidualnie. Optymalizacja dotyczy czterech podstawowych elementów: maksymalizacji zasięgu z uwzględnieniem budżetu kampanii, maksymalizacji zasięgu w grupie docelowej, minimalizacji kosztów przy dotarciu do określonej liczby użytkowników, minimalizacji kosztów w grupie docelowej. Do analiz system wykorzystuje dane z badania Megapanel PBI/Gemius, a także dane na temat cen wszystkich witryn i portali z bazy ClickData. W przyszłości narzędzie będzie dodatkowo powiązane z danymi historycznymi poszczególnych kampanii realizowanych przez ClickAd od 2000 roku.

(KRZ, 09.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.