ClickAd wprowadza narzędzie do optymalizowania kampanii internetowych
09.11.2006, 09:20
Broker internetowy ClickAd wprowadza AdImprove, nowe narzędzie do optymalizowania kampanii reklamowych w Internecie.
AdImprove usprawnia proces doboru witryn do mediaplanu przy budowaniu kampanii. Program znajdzie zastosowanie przy budowie mediaplanów w ClickAd oraz zostanie udostępniony wszystkim agencjom i domom mediowym, które zechcą z niego skorzystać. Opłata licencyjna będzie negocjowana indywidualnie. Optymalizacja dotyczy czterech podstawowych elementów: maksymalizacji zasięgu z uwzględnieniem budżetu kampanii, maksymalizacji zasięgu w grupie docelowej, minimalizacji kosztów przy dotarciu do określonej liczby użytkowników, minimalizacji kosztów w grupie docelowej. Do analiz system wykorzystuje dane z badania Megapanel PBI/Gemius, a także dane na temat cen wszystkich witryn i portali z bazy ClickData. W przyszłości narzędzie będzie dodatkowo powiązane z danymi historycznymi poszczególnych kampanii realizowanych przez ClickAd od 2000 roku.(KRZ, 09.11.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










