Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 05, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ski Team z kampanią reklamową tylko w "wolnych mediach"

Reklamy Ski Team są obecne zarówno w prasie, radiu, jak i w telewizji, chociaż w tej ostatniej w ograniczonym zakresie (screen: YouTube/Ski Team)

Sklep sportowy Ski Team rozpoczął kampanię promocyjną informującą swoich potencjalnych konsumentów, że reklamy marki w radiu, druku i w telewizji emitowane są jedynie w "wolnych mediach".

Tomasz Piątkowski, prezes Ski Team, podkreśla, że wybór mediów, w których pojawiają się reklamy, wynika z oceny, gdzie może najłatwiej trafić do potencjalnych klientów sklepu. - Cykliści, o czym zresztą mówił były minister Witold Waszczykowski, są wymieniani przez obecną władzę jako jej wrogowie - wyjaśnia, dlaczego zdecydował się na taki ruch.

Reklamy Ski Team są obecne zarówno w prasie, radiu, jak i w telewizji, chociaż w tej ostatniej w ograniczonym zakresie. - Po raz pierwszy od lat zdecydowaliśmy się na promocję w telewizji w ramach protestu przeciwko blokowaniu udzielenia koncesji TVN 24 - stwierdza i dodaje, że jego firma jest za mała na tego typu promocję, dlatego zdecydowano się jedynie na zakup emisji reklam między 24 a 29 września. - Chcemy w ten sposób pokazać nasze stanowisko i podkreślić, że powinniśmy wspierać wolne media - dodaje. 

Reklamy mówiące o "wolnych mediach" będą wykorzystywane do momentu "zwycięskich wyborów", czyli przegranej aktualnie rządzącej partii. Piątkowski podkreśla, że w mediach, z którymi współpracuje marka, reakcje na jej decyzję były pozytywne, podobnie zresztą jak wewnątrz firmy. - Mamy świadomość, że dodatkowo treść odbiera nam trochę przekazu, który powinien się znaleźć w reklamie. Ale uważam, że jest to tego warte - wyjaśnia i określa swoje działanie jako formę nieposłuszeństwa obywatelskiego. Pytany, czy firma zamierza namawiać inne marki do podobnego działania, stwierdza że nie. - Uważam, że każda osoba powinna sama podjąć decyzję, ale jeśli zobaczą, że ktoś coś takiego robi, to wierzę, że mogą chcieć to rozwijać i zrobić coś bardziej kreatywnego.

(KAP, 05.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.