Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 05, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ski Team z kampanią reklamową tylko w "wolnych mediach"

Reklamy Ski Team są obecne zarówno w prasie, radiu, jak i w telewizji, chociaż w tej ostatniej w ograniczonym zakresie (screen: YouTube/Ski Team)

Sklep sportowy Ski Team rozpoczął kampanię promocyjną informującą swoich potencjalnych konsumentów, że reklamy marki w radiu, druku i w telewizji emitowane są jedynie w "wolnych mediach".

Tomasz Piątkowski, prezes Ski Team, podkreśla, że wybór mediów, w których pojawiają się reklamy, wynika z oceny, gdzie może najłatwiej trafić do potencjalnych klientów sklepu. - Cykliści, o czym zresztą mówił były minister Witold Waszczykowski, są wymieniani przez obecną władzę jako jej wrogowie - wyjaśnia, dlaczego zdecydował się na taki ruch.

Reklamy Ski Team są obecne zarówno w prasie, radiu, jak i w telewizji, chociaż w tej ostatniej w ograniczonym zakresie. - Po raz pierwszy od lat zdecydowaliśmy się na promocję w telewizji w ramach protestu przeciwko blokowaniu udzielenia koncesji TVN 24 - stwierdza i dodaje, że jego firma jest za mała na tego typu promocję, dlatego zdecydowano się jedynie na zakup emisji reklam między 24 a 29 września. - Chcemy w ten sposób pokazać nasze stanowisko i podkreślić, że powinniśmy wspierać wolne media - dodaje. 

Reklamy mówiące o "wolnych mediach" będą wykorzystywane do momentu "zwycięskich wyborów", czyli przegranej aktualnie rządzącej partii. Piątkowski podkreśla, że w mediach, z którymi współpracuje marka, reakcje na jej decyzję były pozytywne, podobnie zresztą jak wewnątrz firmy. - Mamy świadomość, że dodatkowo treść odbiera nam trochę przekazu, który powinien się znaleźć w reklamie. Ale uważam, że jest to tego warte - wyjaśnia i określa swoje działanie jako formę nieposłuszeństwa obywatelskiego. Pytany, czy firma zamierza namawiać inne marki do podobnego działania, stwierdza że nie. - Uważam, że każda osoba powinna sama podjąć decyzję, ale jeśli zobaczą, że ktoś coś takiego robi, to wierzę, że mogą chcieć to rozwijać i zrobić coś bardziej kreatywnego.

(KAP, 05.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.