Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 01, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Automarket zachęca do kupna auta w kampanii "Bez niepotrzeb"

(screen Youtube.com/Automarket)

Pod hasłem "Bez niepotrzeb" wystartowała kampania promująca Automarket.pl (PKO PB) - platformę do sprzedaży online samochodów nowych i używanych.

Celem kampanii ma być wzrost rozpoznawalności platformy Automarket.pl. Tytułowymi "niepotrzebami" są obawy towarzyszące zakupowi auta, związane z wysokim kosztem zakupu samochodów nowych, niepewnym stanem technicznym samochodów używanych, setkami godzin poszukiwań czy kłopotliwymi formalnościami.

Kampania digitalowa "Bez niepotrzeb" potrwa do 30 listopada, obejmuje spoty wideo emitowane na YouTube i platformach VOD oraz banery digital. Za pozycjonowanie marki odpowiada agencja Artegence, strategię i koncept kreatywny przygotowała natomiast agencja Cheil Poland. Spot wyprodukowało studio filmowe Dynamo Film. Za wykonanie części mediaplanu odpowiada zespół marketingu Automarket.pl, druga część realizowana jest przy wsparciu Havas Media.

(AMS, 01.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.