Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 30, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Magię nagości" w Zoom TV ogląda prawie ćwierć miliona widzów

Zoom TV, pokazując "Magię nagości", osiąga 3,63 proc. udziału w rynku (fot. materiały prasowe)

Średnio 236 tys. przyciąga do kanału naziemnego Zoom TV randkowy reality show "Magia nagości".

Zoom TV emituje program - prowadzony przez aktorkę Beatę Olgę Kowalską - w piątki o 23, od 3 września. Dotychczas stacja pokazała cztery z pięciu premierowych odcinków zaplanowanych w sezonie jesiennym. Pierwszy odcinek przyciągnął 240 tys. widzów, drugi - 255 tys., trzeci - 252 tys., a czwarty - 199 tys. Piąty epizod widzowie zobaczą w piątek 1 października. Kolejne odcinki reality show Zoom TV zamierza nadać w 2022 roku.

Zoom TV, pokazując "Magię nagości", osiąga średnio 3,63 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej stacja notuje 4,15 proc.

 

(screen Zoom.TV)
(screen Zoom.TV)
(screen Zoom.TV)

Dla porównania w pierwszej połowie 2021 roku średni dobowy udział Zoom TV wynosił 0,51 proc. w grupie ogólnej i 0,52 proc. w grupie komercyjnej.

"Magia nagości" to najdroższa produkcja w historii Zoom TV. Program oparty jest na brytyjskim formacie "Naked attraction", który powstał dla brytyjskiego Channel 4. Uczestnicy show wybierają kandydata lub kandydatkę na randkę, oceniając ich nagie ciała.

Polska edycja miała zadebiutować w połowie maja, ale kilka dni przed przed premierą ją odwołano. Nie podano wówczas powodów tej decyzji. Skargę na planowaną polską edycję "Magii nagości" złożyła do KRRiT Fundacja Mamy i Taty. KRRiT otrzymała też skargi na edycje zagraniczne programu. Ponadto za emisję zagranicznego odcinka KRRiT nałożona na nadawcę 20 tys. zł kary.

(KOZ, 30.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.