Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 23, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

19 Południk tworzy dla Adamowskiej stanowisko business development director

Joanna Adamowska ma dziesięcioletnie doświadczenie w branży (fot. materiał prasowe)

Joanna Adamowska objęła stanowisko business development director w agencji 19 Południk, do której dołączyła z Opus B.

Adamowska w Opus B odpowiadała za wprowadzanie nowych klientów, wśród których znalazły się takie spółki, jak NeoNet i Kompania Piwowarska. Wcześniej była związana z PRO Media House i agencją Insignia, gdzie odpowiadała za pozyskanie m.in. Grupy Żywiec i Dr. Oetkera. W 19 Południku zadaniem specjalistki jest opracowanie strategii rozwoju biznesu oraz pozyskiwanie kluczowych klientów. Business development director jest nowo powstałym stanowiskiem w strukturach agencji.

(KAP, 23.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.