Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 23, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

GoldenSubmarine stworzyła dział gamingowy

GoldenSubmarine oferuje usługi z obszaru gamingu (fot. Pixabay)

Agencja GoldenSubmarine poszerzyła ofertę działu social media - utworzona została komórka zajmująca się gamingiem, a także komunikacją na TikToku.

Za ten nowy obszar odpowiada Karolina Bąkowska, specjalistka ds. gamingu (wcześniej social media specialist). Oferta jest skierowana przede wszystkim do obecnych klientów GolenSubmarine, z którymi agencja poszerza współpracę o nowe obszary. Klientem takim jest np. Intersnack. Jak jednak wyjaśnia Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine, w przyszłości oferta gamingowa ma być sprzedawana niezależnie.

 

(AMS, 23.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.