Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 21, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Robert Michalik nowym head of strategy w agencji BeDigital

Robert Michalik ma realizować strategie dla obecnych i nowych klientów agencji (fot. materiały prasowe)

Robert Michalik wzmacnia zespół agencji mediowo-kreatywnej BeDigital jako head of strategy.

Będzie realizować strategie dla obecnych i nowych klientów agencji oraz odpowiadać za stworzenie modelu synergii komunikacji mediów tradycyjnych i digitalowych. Michalik wcześniej zajmował stanowiska dyrektora strategicznego w firmie Schulz Brand Friendly (obecnie Ancymony), agencji reklamowej S4 oraz Demo Effective Launching.

Ma na koncie ponad 150 zrealizowanych projektów marketingowych, m.in. strategię i komunikację marketingową dla firm: Tesco, Kaufland, Netto, Praktiker, Raiffeisen Bank, Union Investment, Ultimo, BP, Unimil, Man, Luxoft, Mitsubishi, Mlekovita, Książęce, Zielona Budka, Wawel SA, Tauron, TBM sp. z o.o., USP Zdrowie, Hasco Lek.

(AMS, 21.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.