Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  FoodCare rezygnuje  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  FoodCare rezygnuje  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  FoodCare rezygnuje  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 17, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Family Food Fight. Pojedynek na smaki" ogląda w Polsacie tylko 599 tys. osób

W jury "Family Food Fight. Pojedynek na smaki" zasiadają: Ewa Wachowicz, Adam Borowicz i Piotr Gąsowski (fot. materiały prasowe)

Nowe kulinarne widowisko "Family Food Fight. Pojedynek na smaki" po trzech odcinkach ogląda w Polsacie średnio 599 tys. widzów.

Polsat pokazuje program w środy o 20.05 od 1 września. Na razie najwyższą widownię miał pierwszy odcinek, który przyciągnął 677 tys. widzów. Stacja, nadając show, osiąga średnio 4,65 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej - najmniej z tzw. wielkiej czwórki. TVP 1 ma w tym czasie 10,95 proc., TVN - 9,27 proc. a TVP 2 - 9 proc. W grupie komercyjnej Polsat notuje 5,31 proc. i też przegrywa ze swoimi konkurentami. TVN osiąga wtedy 12,13 proc., TVP 1 - 9,21 proc., a TVP 2 - 7,89 proc.

W "Family Food Fight. Pojedynek na smaki" rywalizują drużyny złożone z członków rodzin. W jury zasiadają Ewa Wachowicz, Adam Borowicz i Piotr Gąsowski.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 17.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.