Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 07, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Firma GPD przygotowała katalog BP Partnerclub 2006/2007

Agencja GPD przygotowała katalog BP Partnerclub i jego akcję promocyjną.

GPD zaproponowała też tzw. dodatki specjalne. Będą to wkładki z limitowanymi edycjami najmodniejszych nagród, których nie będzie w katalogu głównym. Dodatki specjalne do katalogu ukażą się później i będzie je można odebrać na stacjach BP. Katalog jest wspierany akcją ”Świeża dostawa nagród”. Będzie ona prowadzona na stacjach BP, w centrach handlowych oraz w największych miastach w Polsce. Ubrane na żółto-zielono hostessy mają rozdawać klientom świeże cytryny lub magnesy w kształcie cytryny wraz z ulotkami informującymi o nowym katalogu.

(MŁ, 07.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.