Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 10, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Leo Burnett wygrywa przetarg PZU i rozszerza współpracę ze spółką

Leo Burnett od zeszłego roku prowadził dla PZU działania w ramach digital i ATL (fot. materiały prasowe)

Agencja Leo Burnett wygrała kolejny przetarg reklamowy rozpisany przez PZU i w najbliższym czasie będzie odpowiedzialna za działania w zakresie trade marketingu i działań typu BTL (skierowanych do detalistów.)

Agencja rozpoczęła współpracę z polskim ubezpieczycielem już w zeszłym roku. Wtedy wygrała przetarg na realizację projektów w obszarze digital marketingu i ATL (reklamy skierowane do masowego odbiorcy).

Hanna Jackowska, managing director Leo Burnett Warszawa, podkreśliła, że ponowne zaproszenie agencji do przetargu było przejawem zaufania PZU do firmy, jak i wynikiem wysiłku, jaki agencja włożyła w budowanie efektywnej komunikacji marki. Poza PZU Leo Burnett Warszawa obsługuje m.in. Samsunga, Orange, Totalizator Sportowy i Otodom.

(KAP, 10.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.