Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 02, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Newonce będzie współpracować z Piano

10-miesięczny cykl newonce x Piano ruszy we wrześniu (fot. materiały prasowe)

Newonce rozpoczyna strategiczną współpracę z Piano, dostawcą usług cyfrowych w zakresie subskrypcji.

W ramach nawiązanego partnerstwa ma powstać cykl obejmujący podcasty, artykuły i spotkania – dotyczący zmian zachodzących w mediach, ich odbiorze oraz modelach biznesowych. Działania te poprzedzą start usługi newonce.club, czyli zapowiadanego na jesień klubu subskrypcyjnego oferującego treści premium.

"Chcemy zachęcić do dyskusji o nowym krajobrazie medialnym, którego transformacja mocno w ostatnim czasie przyspieszyła, i przy okazji kłaść nacisk na gigantyczną szansę, która otworzyła się przed wydawcami/nadawcami. Tą szansą jest zmęczenie mało wartościowym contentem i zwrot w stronę jakościowych treści, a także coraz większe zrozumienie dla faktu, że za dobry content się płaci" – informuje Mih Michalski, CEO newonce.media, który razem z Maciejem Orłowskim, product ownerem grupy odpowiedzialnym za rozwój produktów cyfrowych, poprowadzi cykl podcastów pod wspólnym szyldem newonce i Piano.

Newonce to grupa mediowa, którą tworzą portale newonce.net i newonce.sport, internetowe newonce.radio, drukowany magazyn newonce.paper oraz zlokalizowany w centrum Warszawy newonce.bar.

Do globalnych klientów Piano należą m.in. IBM, CNBC, Nielsen, "The Wall Street Journal", NBC Sports, Gannett, "The Telegraph" i BBC.

(AMS, 02.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.