Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 02, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bartosz Fiszer awansował w Deloitte Digital

Bartosz Fiszer pracuje w Deloitte Digital od ponad sześciu lat (fot. Delloite.com)

Z początkiem września Bartosz Fiszer zajął stanowisko social media and tech lead specialist w Deloitte Digital. 

Fiszer jest związany z Deloitte od ponad sześciu lat. Wcześniej pracował m.in. na stanowiskach studio leada i senior consultanta - współpracował z takimi klientami, jak: Mazda, Pizza Hut i Black Red White. W nowej roli będzie odpowiadał m.in. za wprowadzanie technologii społecznościowych i marketingowych dla małych i średnich firm na bazie platform Sprinklr i Salesforce.

(KAP, 02.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.