Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 05, 2004

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Większy dział TV buyingu MindShare

Do zespołu odpowiedzialnego za zakup czasu telewizyjnego w MindShare dołączył Grzegorz Roszkowski.

Grzegorz Roszkowski został senior TV buyerem odpowiedzialnym za współpracę z AWR "Wprost" i Nike. Do MindShare przyszedł z Zenith Media, gdzie pracował ostatnie dwa lata. (MAZ)

(MAZ, 05.04.2004)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.