Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 06, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Estetica Polska” – tytuł na włoskiej licencji w portfolio Migut Media

Migut Media SA podpisał umowę licencyjną z Edizioni ESAV s.rl. z siedzibą w Turynie na wydawanie polskiej edycji magazynu ”Estetica”.

Szczegóły umowy objęte są tajemnica handlową. Pierwsze wydanie ”Estetica Polska – Trendy na zimę 2007” ukaże się jeszcze w grudniu. Magazyn skierowany będzie m.in. do właścicieli i menedżerów salonów fryzjerskich, stylistów, wizażystów oraz firm produkujących kosmetyki i sprzęt dla tych branż. Magazyn ma się stać konkurencją m.in. dla takich tytułów, jak ”Świat Fryzjerstwa”, ”Laurent” czy ”Hair Trendy”. W 150-stronicowym magazynie w formacie A4 znajdą się m.in. prezentacje trendów mody fryzjerskiej, produktów kosmetycznych i sprzętu, informacje z zakresu mody, makijażu, aranżacji wnętrz salonów, relacje i fotoreportaże z pokazów i konkursów branżowych, także porady z zakresu zarządzania. Planowana cena pisma: 25 zł, nakład: 5 tys. egz. Większość rozprowadzana będzie w prenumeracie, ok. 20 proc. trafiać ma do salonów sieci Empik i Inmedio. Redaktor naczelną polskiej edycji magazynu jest Ewa Cesarz-Rybka, jednocześnie wiceprezes Migut Media. Za reklamę na prawej kolumnie trzeba będzie zapłacić 7,6 tys. zł, rozkładówka kosztuje 13,1 tys. zł, a okładki – 13,9 tys. zł (czwarta) i 10,9 tys. zł (druga). ”Estetica Polska” będzie 20. edycją regionalną magazynu wydawanego we Włoszech od 60 lat. Pismo ukazuje się w 12 językach w 80 krajach.

(AW, 06.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.