”Estetica Polska” – tytuł na włoskiej licencji w portfolio Migut Media
Migut Media SA podpisał umowę licencyjną z Edizioni ESAV s.rl. z siedzibą w Turynie na wydawanie polskiej edycji magazynu ”Estetica”.
Szczegóły umowy objęte są tajemnica handlową. Pierwsze wydanie ”Estetica Polska – Trendy na zimę 2007” ukaże się jeszcze w grudniu. Magazyn skierowany będzie m.in. do właścicieli i menedżerów salonów fryzjerskich, stylistów, wizażystów oraz firm produkujących kosmetyki i sprzęt dla tych branż. Magazyn ma się stać konkurencją m.in. dla takich tytułów, jak ”Świat Fryzjerstwa”, ”Laurent” czy ”Hair Trendy”. W 150-stronicowym magazynie w formacie A4 znajdą się m.in. prezentacje trendów mody fryzjerskiej, produktów kosmetycznych i sprzętu, informacje z zakresu mody, makijażu, aranżacji wnętrz salonów, relacje i fotoreportaże z pokazów i konkursów branżowych, także porady z zakresu zarządzania. Planowana cena pisma: 25 zł, nakład: 5 tys. egz. Większość rozprowadzana będzie w prenumeracie, ok. 20 proc. trafiać ma do salonów sieci Empik i Inmedio. Redaktor naczelną polskiej edycji magazynu jest Ewa Cesarz-Rybka, jednocześnie wiceprezes Migut Media. Za reklamę na prawej kolumnie trzeba będzie zapłacić 7,6 tys. zł, rozkładówka kosztuje 13,1 tys. zł, a okładki – 13,9 tys. zł (czwarta) i 10,9 tys. zł (druga). ”Estetica Polska” będzie 20. edycją regionalną magazynu wydawanego we Włoszech od 60 lat. Pismo ukazuje się w 12 językach w 80 krajach.(AW, 06.11.2006)










