Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 31, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cedrob uruchamia kampanię reklamową ze swoim brand hero

(screen Youtube.com/Pan Kogut - Cedrob z Kurnej Półki)

Marka Cedrob rozpoczęła kampanię reklamową swoich wędlin drobiowych. Przedstawia w niej maskotkę firmy Pana Koguta, który pojawi się w reklamach telewizyjnych i prasowych oraz w internecie.

Kampania "Z kurnej półki" wystartowała 30 sierpnia. Składają się na nią dwa spoty telewizyjne - 15- i 30-sekundowy, nadawane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i na platformach VoD. W ramach promocji zaplanowane są również działania w mediach społecznościowych, portalach internetowych, prasie i w punktach sprzedaży.

(KAP, 31.08.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.