Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 25, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pracownicy eSmoking World w kampanii wizerunkowej sieci sklepów

Kampania #Odpalaszjakosc oparta jest na wizerunkach pracowników sklepów (fot. materiały prasowe)

#Odpalaszjakosc to kampania wizerunkowa, w której udział biorą pracownicy sieci sklepów eSmoking World.

Kampanię organizuje należąca do British American Tobacco sieć eSmoking World. Komunikacja skierowana jest do klientów sklepów i będzie realizowana w punktach sprzedaży (plakaty, monitory, kontakt bezpośredni), a także za pośrednictwem mailingu do zarejestrowanych kupujących.

Sieć eSmoking World posiada obecnie 375 punktów sprzedaży własnej i franczyzowej. Kampania wystartowała na początku sierpnia i potrwa do końca roku.

(AKI, 25.08.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.